HTML

Friss hozzászólások

  • David Porter: Sajnos nem érdekelt annyi embert, hogy érdemes legyen folytatni. (2009.11.09. 18:31) Vége az első résznek
  • pheky: Hali!Engem az érdekelne,hogy fiktív neveket használsz-e,vagy Angliábol származol?:D (2009.11.03. 19:36) 108
  • Leon Cor Leoni: Úgy tűnik, nekem se jött össze a szökés, lehet, hogy a pajzs abból az életből az utolsó emlékem... (2009.10.20. 19:02) 134
  • lilyom: lehetne még többször friss..nagyon érdekel:) (2009.10.16. 16:47) 131
  • David Porter: Új szakasz minden nap 12:00-kor! (2009.09.19. 17:28) 106

Erressess

101

2009.09.14. 14:20 David Porter

Sok töprengés után kezdtem neki ennek... ennek az egésznek. Hirtelen szántam rá magam, és már itt is ülök - írni kezdek, mielőtt meggondolhatnám magam.

 Tudom, most is "látnak", de nem érdekes. Úgyis megakadályozzák, hogy ez a szöveg nyilvánosságra kerüljön, vagy egyáltalán létrejöjjön - ha szükségesnek tartják. Tudom, hogy látszólag ellenük fordítom, amit tőlük tanultam, de azt is tudom, hogy a mi szempontunk soha nem egyezik az övékkel, hiszen mi nagyon keveset tudunk, Ők pedig mindent tudnak.

 Úgy érzem, le kell írnom azt, ami velem, velünk történt... ott, mert onnan nagyon kevesen térnek vissza, ahol én kilenc évet töltöttem 1988 és 1997 között, gyermekkorom javát feláldozva. Remélem, elég jól emlékszem az események logikus folyamatára, és legalább nagyjából meg tudom tartani az időrendet.

 Most biztosan kéne írni olyasmit, hogy ELSŐ FEJEZET, vagy netán ELSŐ RÉSZ, hiszen így tanultam tőlük is - vagy legalább egy nagy egyest kéne írni. De azt hiszem, elég nehéz lenne fejezetekre tagolni az eseményeket, hiszen az idő ott egyáltalán nem tűnik egyenletesnek, sőt sokkal kevésbé tűnik valóságosnak, mint itt (azt hiszem, ez is az Ő trükkjük), ráadásul nem biztos, hogy a logika fonalát követve mindig meg tudom tartani a cselekmény egyirányú menetét, és főleg szeretném elkerülni azt a látszatot, hogy regényt írok. Csak emlékezem. Emésztem azt, amit láttam és tapasztaltam.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szolgalatitelep.blog.hu/api/trackback/id/tr621381114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fátum 2009.09.15. 00:55:23

Remélem folytatni fogod. Nagyon érdekes, s annál is sejtelmesebb a kezdés.
süti beállítások módosítása